Kde brat programy?

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pondělí Květen 17 23:35:01 CEST 1999

> Zdravim vas,
>   jen bych mel takovou jednu malou otazku: Kde berete programy pro Linux?
> Stahujete je z NETu? To ja nemuzu, protoze jsem pripojenej Dial-up, muzete
> mi proto doporucit nebo poradit, kde se daji nejake progrmay sehnat vypalene
> na CD?

IMHO to s tim stahovanim neni tak strasne, staci mit slusnou distribuci
(RH, Debian, Suse), ktera obsahuje dostatek developement knihoven.
Vyhoda free softwaru je i v tom, ze programy jsou obvykle dostupne
jako zdrojaky, ktere lze dobre komprimovat, vysledny soubor je proto
relativne maly a nove verze lze ziskat jako patche, jejichz velikost
je smesna.

Jinak se FSF chysta vydat Debian 2.1 na 3 nebo 5 CDckach (3 binarni
+ 2 zdrojove), na kterych by mel byt v podstate vsechen rozsireny
freesoftware + spousta non-free programu.
--
                                   David Kuzela