Iomega Ditto Max Professional

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Úterý Květen 18 12:48:56 CEST 1999

had na articon.cz (Hanus Adler) writes:

> Dobrý den,
>
> rád bych ze zeptal, zda někdo můžete potvrdit, že Linux umí pracovat s
> SCSI verzí pásky Iomega Ditto Max Professional (mělo by se na ni vejít
> 10GB dat).

Take by me to zajimalo, protoze uvazuji o koupi tohoto streamru.
Pri konfuguraci jadra jsem nekde v dokumentaci (bylo to k volbe QIC-80/Travan),
slova IOMEGA Ditto 3200 zahledl, ale jestli to bude fungovat nevim.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *