Sendmail 8.9.1 localni dorcovani posty

Pavel Trefny trefny na blatna.cz
Úterý Květen 18 20:34:22 CEST 1999

Dobry den,
mam problem se sendmailem 8.9.1. Vygeneroval jsem si m4kou sendmail.cf ve
kterem jsem mel zadano :1*   ale nejak mi to nechce dorucovat localni postu
do mailboxu uzivatelu. Veskerou postu to hazi do /var/spool/mqueue/ .
Virtusertable mam prozdny a access taky jen v sendmail.cw mam nazev domeny
pro kterou chci brat postu. Neporadil by jste mi nekdo jak to mam vyresit ?
Dekuji za Vasi pomoc
Pavel Trefny

1*
include(`../m4/cf.m4')
VERSIONID(`BRANA.DOMENA.CZ SENDMAIL CONFIGURATION')dnl
OSTYPE(linux)
define(`confCW_FILE', `/etc/sendmail.cw')
define(`ALIAS_FILE', `/etc/aliases')
FEATURE(nouucp)dnl
FEATURE(always_add_domain)dnl
FEATURE(virtusertable, hash -o /etc/mail/virtusertable)dnl
FEATURE(use_cw_file)dnl
FEATURE(access_db, hash -o /etc/mail/access)dnl
FEATURE(blacklist_recipients)dnl
MAILER(local)dnl
MAILER(smtp)dnl