SBLive driver (ze serveru SB, ne od OSS) - 1. zkusenosti

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Květen 18 20:24:45 CEST 1999

Vladimir Michl wrote:

> lepsi podle me je zadat prepinac -b 128, kterym nastavite velikost bufferu.
> Pak uz neni treba vysovani priority.

Jo nejlepsi je natahnout si x11ampa z CVS ten je dokonce krapatko
rychlejsi
nez mpg123

a poustet ho jako root s nice -n -20  - a to vam jede i na P75
(jo je rozumne si v preferenci trosku zvetsit buffery - ano uz to ma
preffernce jako na winech)

No a jeste bude rozumne si pravdepodobne pristi tyden stahnout nove
drivery
s mirne vetsimy kernelovymi buffery (na 16KB)
PS: chtel jsem 32 ale to uz mi neproslo :) ale snad to bude v brzku jako
option

--
       The "7up", the Crystal iMac is a completely see-though version of
  the classic iMac. How clear is clear? "It's so clear, if I didn't know