Gnome a jeho Panel

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Květen 18 20:21:05 CEST 1999

Milan Sorm wrote:

> Tue, May 18, 1999 ve 05:40:59PM +0200 Petr Tesarik napsal:
> # Teda neberte to, jako že chci GNOME pomlouvat. Systém je to pěkný, leč
> # nedotažený a nainstaluje-li si jej začátečník (pro kterého je
> # zamýšlen), může IMHO Linuxu udělat i pěknou ostudu. :(
>
> no a to jsem prave (jakozto zacatecnik s linuxem) udelal a prave tak jsem
> dopadl a proto ted kudy chodim, tudy pomlouvam. co mam tedy nainstalovat
> (jakozto zacatecnik), abych se tu citil jako ve WindowsNT - tj. stabilne a v
> sikovnem prostredi ? Fvwm95 mi nevyhovovalo, nejvic se tomu blizilo ciste
> [...]

Zkus zmenit distro na Debian - tam je to nejposlednejsi gnome a prijde
me
ze je docela funkcni - ale porad rikam zlaty unixovy shell

Jo a je treba rozlisovate mezi stabilitou systemu a stabilitou aplikace
:)
Nevim treba proc kdyz Windows nahlasi program provedl neplatnou operaci
a bude ukoncen tak si pro jistotu ukonci taky - a tohle se me
stava se 40% procentni pravdepodobnosti na W95 W98 a WinNT

--
       The "7up", the Crystal iMac is a completely see-though version of
  the classic iMac. How clear is clear? "It's so clear, if I didn't know