Aplikace versus kernel (was: Re: Gnome a jeho Panel) [long]

Úterý Květen 18 22:25:09 CEST 1999

On Tue, 18 May 1999, Milan Sorm wrote:

> Ale nejaky proces - kdyz to padne tak to padne (jak chcete odstrelit WM kdyz
> vam nic nejede a nedostanete se na konzolu ? zasekne to proste klavesnici).

Ve 2.2 uz by melo fungovat SAK (tj. kombinace klaves, kterou jadro vezme
na vedomi za kazdeho pocasi). V 2.0 (nebo 1.2 jestli to jeste nekdo
pouziva :> ) je to otazka trivialniho patche, sveho casu jsem to sem
pro zajemce posilal.

> Studoval jste architekturu WinNT ? Vy tomu rikate moloch ? Tak se na to
> znovu podivejte. Netvrdim zeje idealni mit graficke instrukce v kernelu, ale

50 million lines of code. What a microkernel! :)

> napr. myslenka HAL a vlastnich Winu je tam docela pekna. Taky ta subsytemova
> cast se dost podoma treba binfmt_ modulum z Linuxu (a byla tam driv nez
> Linux existoval - pro rypaly) apod.

No... neni. Subsystem je spis "personality".

> Neodsuzujme Winy, radeji se poucme z jejich chyb a naopak z jejich uspechu
> (cestina, drag-n-drop, Explorer, myslenka aktivniho Desktopu, pekna

Jeden nejmenovany kolega nainstaloval aktivni desktop. A pak preinstalovat
cela Wokna, aby se vratil do vicemene provozuschopneho stavu. :)

> loaklizovana graficka instalace, misto mraku divnych hlasek odrazujicich
> uzivatele pekne logo apod. - ty hlasky muzou jit treba do souboru nebo
Treba obrazek "Don't panic!" :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"