Logo a prebal na CD (RE: offtopic Re CD RedHat 6.0 - aneb ...)

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Středa Květen 19 08:13:54 CEST 1999

On Wednesday, May 19, 1999 8:04 AM, Martin Mares
[SMTP:martin.mares na sosuo.cz] wrote:

> Prave na tom pracuji. Jenom se ptam: "Ma to byt stejny, ale cesky
> nebo uplne jiny ?"

Jakekoliv, asi bych kvuli nejakym pravum nepouzil jejich obrazek
klobouku, ale nekde jsem videl tucnaka s cervenym kloboukem (xdm v RH
4.2). Taky je otazka pouziti nazvu red hat.

Arci

PS myslim, ze to je tema pro vice lidi, nebot pokud vim, tak czlug
rozesila CD bez prebalu :-)

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137