Instalace RH 6.0

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Květen 19 08:36:05 CEST 1999

Dobry den,

Radek SKOKAN wrote:
> Myslim, ze pocitac je po HW strance OK, predtim na nem behala NT.
To neni vubec smerodatne. Windows umi HW problemy dobre skryvat az do
doby, kdy to padne uplne. Nedavno jsem instaloval Linux na starsi
pocitac, na kterem predtim bezely Win 3.11. Sice obcas spadly, ale u
Windows clovek nikdy nevi, proc spadnou. Nainstaloval jsem tam Linux a
ejhle, Linux pri detekci HW mel problemy s tim, ze ackoliv na primarnim
IDE byl pouze jeden disk, tak se tam snazil detekovat disk dalsi a musel
pak dvakrat resetovat radic. Pak uz bylo vse OK, protoze Linux pro ten
disk driver nenainstaloval, ale jestli to nebyla pricina padu tech Win,
to uz se nikdy nedovim... U Linuxu vim, ze kdyz mi odchazi disk, tak me
na to upozorni v logu a jedinou paseku to snad muze delat s RAM-kou...
Zdravi
Jan Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72