RH6.0 i386-cs problem

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Květen 19 08:51:02 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, root wrote:
> Jsem ve stejne situaci s tim rozdilem, ze se mi nepodarilo rozebehnout cesky
> font v konzoli.
> Nainstaloval jsem RH6 v anglictine a pak podle czech-howto nastavil locales.
> klavesnice v konzoli
> se prepina, ale misto ceskych znaku mam na obrazovce jen obdelnicky. nevite,
> co s tim, kde delam chybu?

Asi neposilas na terminal ESCape sekvenci, ktera aktivuje uzivatelske
unikodove mapovani (mas to doufam pres unikody ...)
Ja to mam napriklad takto:
/etc/sysconfig/i18n:
SYSFONT="lat2u-16.psf"
UNIMAP="lat2u.uni"

a v /etc/profile mam v pripade loginu na konzoli:
echo -ne "\033(B"

Pokud jedes pres UCW fonty, tak je potreba na terminal misto toho poslat:
echo -en "\033(K"

Ale nekdo jiz v teto konferenci tvrdil, ze jsou zastarale (proc?), ale
presto jsou funkcni ...

Happy czechšťina

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |