Korekce preklepu v bashi

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Středa Květen 19 10:38:32 CEST 1999

Dobry den vespolek,

pouzivam na trech strojich jako defaulni shell bash. (2x Solaris, 1x Linux). Na
jednom z nich mi to funguje tak ze mi to automaticky opravuje drobne preklepy,
aspon v prikazu cd. Takze kdyz dam
cd /usr/rejstirk
tak on mi napise spravne jmeno adresare
/usr/rejstrik
a pak udela to cd. Chtel bych aby mi to takhle fungovalo vsude (resp. chteli by
to hlavne uzivatele), ale bohuzel jsem neprisel na to jak tuhle funkci
aktivovat. Prolezl jsem man a lecos kolem toho a nic jsem nenasel (zrejme jsem
spatne cetl). Nevite nekdo jak to nastavit ??

Na kazdem stroji je sice jina verze bashe, ale ten ktery to umi z nich rozhodne
neni nejnovejsi, takze to nebude tim ze by to starsi verze nemela
implementovane.

				Diky, Martin