Nastaveni monitoru v X

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Květen 19 10:54:27 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, David Flekna wrote:

> nevite nekdo o programu, ktery by mi byl schopen nastavit, resp. spocitat ty
> cisla pro nastaveni monitoru a karty v XConfigu. Hrozne me rozciluje, ze to
> pokazde musim na tom monitoru nastavovat. Vim, ze je o tom nejake HOWTO, ale
> nejak se mi to s toho nedari pochopit, vim ze tam je neco jako xvdi (nevim
> presne), ale s tim jsem nedokazal donutit monitor, aby se spravne nastavil.
> Neni nekde alespon nejaky postup vypoctu v cestine?

Spust pod Xama "xterm" a v tom xtermu "xvidtune", nastav si to vsechno
presne tak jak chces ;) apotom stiskni tlacitko SHOW -> napise ti to
konfiguraci (ty cislicka) do toho xtermu ... a ty pak opises do
XFreeConfigu ...

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |