SiS6326

Roman LISZKA liszak na iol.cz
Středa Květen 19 11:04:04 CEST 1999

zdenek nemec wrote:

> zdravim
>     mam problem s trochu netradicni grafikou (podle suse a SiS je ale
> podporovana) jde o sis6326 - sehnal jsem od Suse xserver pro tuto grafiku a
> jakz-takz ho zprovoznil ale x-windows se tvari nejak divne - spatne
> zobrazuje (barevne fleky), chtel jsem se zaptat zda ma nekdo s grafikou SiS
> pod linuxem nejake zkusenosti
Blbne akcelerace, takze treba do XF86Config dopsat do sekce [Device] pro
vasi videokartu radek s: Option "no_bitblt" nebo Option "no_accel", cimz
vypnete bitblt operace a sice to musi dohnat procesor, ale funguje to
jak ma. U mne pracuje rychleji s "no_accel" , coz je prekvapujici, ale
skutecne.
A jeste jsem mel problem s velikosti RAM, mam sice 8MB na karte, ale aby
to dobre fungovalo bylo treba nastavit VideoRam 4096 v tetez sekci.

> dik
Neni zac.
> zdenek nemec
> nemec na dobruska.cz
Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: liszak na seznam.cz			Havlickova 320
GSM +420 603 344611				739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic