X-Window System v Single User Modu

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Květen 19 11:23:10 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Petr Kolar wrote:

>    Nestacilo by jenom startovat do runlevel 5, vymazat z /etc/inittab
> respawn mingetty na jednotlive konzoly a spustit jenom ty sluzby, ktere
> maji skutecne bezet?

Ja jsem to zkousel s GDM a Gnome. Fungovalo to paradne az do te doby, nez
jsem si usmyslel, ze zmenim runlevel ... Pustil jsem xterm a v nem su na
roota, potom telinit 4 .... -> chvilku to rachtalo, pak to vypadalo, ze se
nejak killujou Xy a pak mi to "vytuhlo" ... musel jsem skocit za kamosem a
spravit to (vykillovat) pres SSH .. Od te doby jsem to nezkousel a vzdy si
necham alespon 1 konzoli (mingetty) bezet ...

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |