linux mail server

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Květen 19 12:15:00 CEST 1999

> V nejakem textu ke qmailu se sice pravi, ze nejde zalohovat fronta
> (coz kdyz v ni je treba 80000 mailu a zaloha ma byt pouzita
> pro preneseni na novy pocitac muze byt problem) jelikoz je
> to nejak provazano snad primo s inode, ale mam pocit, ze
> i to jde.

A existuje nejaka on-line konferencia o tom co sa deje prave so sendmailom
? Nieco zivsie ako sendmail na linux.cz ? Lebo chvilu som bol na konferenci o
qmail-e, ale to stale dakto pisal, ze mu daco nechodi, ze to ma chyby
ako co v qmaile rozbehat, nejde hento nejde tamto. Som si pripadal ako u
vyvojarov. A vobec som nemal v tej chvili pocit, ze qmail je nejaka super
vec, ked vacsine tam daco nechodilo a hlasilo chyby.

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/