Logo a prebal na CD (RE: offtopic Re CD RedHat 6.0 - aneb ...)

Petr Tesarik tesarik na petr.lupa.cz
Středa Květen 19 11:14:04 CEST 1999

Dne Wed, May 19, 1999 at 10:14:56AM +0200, Petr Simek napsal:

> Vrazte mu do zobaku ceskou vlajku ;-)

Jedno velké ANO! To je přesně ono. Vůbec mi poslední dobou vadí, jak
se potlačuje české národní cítění a těch pár patriotů si lidi pletou s
fašisty.... :( Česká vlajka na CDčku s lokalizovaným Linuxem, to je ta
správná propagace!

bye,
--
Petr Tesarik