Ignorovat IP

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Květen 19 12:57:50 CEST 1999

David Rohleder wrote:
: Matus "fantomas" Uhlar <uhlar na fantomas.sk> writes:
:
: > Zdravim,
: >
: > je mozne nakonfigurovat kernel aby uplne ignoroval (dropoval) pakety
: > prichadzajuce z isteho IP (siete, portu) bez akehokolvek dalsieho
: > spracovavania ?
: >
: > skrtka a jednoducho, nechcem ziadat spravcu routera nech mi kazdu chvilu
: > prestane routovat nejake IP a radsej by som si to robil sam...
:
: a co ipfwadm nebo ipchains na INPUT?
:
	Myslim, ze mene zatezovat kernel (aspon si to myslim na zaklade
prednasky mj na Prudke) bude kdyz primo tu adresu zahodite v routovani,
nejak jako

ip rule add from 1.2.3.4 prohibit

-Yenya

--
\   Jan "Yenya" Kasprzak <kas na eunet.cz>    http://www.fi.muni.cz/~kas/   /
\\  PGP: finger kas na brn.traveller.cz A49AB5ECECDBD3DA 83980A92BD19994B  //