VYRIESENE: QUAKE 2 Error: Couldn't load pics/colormap.pcx

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Středa Květen 19 13:10:27 CEST 1999

problem bol v tom ze mi chybal subor pak0.pak (asi 170 Mb) z original
distribucie hry QUAKE ][

						PAVUK
LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152