CD-ROMka Sanyo H94A

Petr Olivka petr.olivka na vsb.cz
Středa Květen 19 13:11:49 CEST 1999

ja sem mel na zvukovce MAD16, coz je taky OPTi, pripojene sony CD, a musel jsem
pri spousteni modulu mad16 zadat, jaky typ interface ma cd rom a ze ma byt
povolen.  ja tam mam 3 rozhrani.
je to castecne popsano ve zdrojaku linux/drivers/soud a castecne v
linux/Documentation/sound, nebo tak nejak. Nakonec ale ta cdromka neumela
vyuzivat irq, nevim jestli to byla chyba cd mechaniky nebo driveru, a tak cteni z
ni bylo desive vykonove narocne. chtelo to asi 30% casu procesoru. doublesppedka.

poli