SBLive driver (ze serveru SB, ne od OSS) - 1. zkusenosti

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Květen 19 10:28:08 CEST 1999

>Jo nejlepsi je natahnout si x11ampa z CVS ten je dokonce krapatko
>rychlejsi
>nez mpg123

    Mam RH 5.1 => stare knihovny a nemohu pouzit x11amp, protoze chce Qt
vyssi verze nez mam... po statnici instaluju RH 6.0 a budu za vodou
take..;-)

>No a jeste bude rozumne si pravdepodobne pristi tyden stahnout nove
>drivery
>s mirne vetsimy kernelovymi buffery (na 16KB)

    Kde? Vcera jsem se dival na developer.sounblaster.com s tim, ze by uz
zase mohlo byt neco noveho, ale chlapci asi nejak spi...;-)

    Takze se tazi, kam se mam koukat pristi tyden... pripadne mohl by to
nekdo anoncovat az to nekde bude ke stazeni?

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz