Find Application v GNOME

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Květen 19 14:15:20 CEST 1999

Dne 19. 5. 1999 Miroslav Flidr napsal:

> No není to sice přímo pro Gnome, ale jestli stačí že je to napsaný v
> Gtk, tak by Vas mohl uspokojit gtkfind (rozhodně je lepší než kfind

Jenze puvodni tazatel hledal neco jako Find Applications, coz je pokude se
nemylim nastroj, ktery projede disk a jemu zname aplikace nacpe KDE do
menu.
Mam pocit, ze jsem nekde videl konvertor KDE menu -> GNOME menu. Neslo by
pouzit kapfinder a pak menu prekonvertit? Ovsem kde jsem to videl si uz
bohuzel nepamatuju. Zkuste Freshmeat.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison