Novy disk do ftp.linux.cz

Pavel Satny pavel.satny na alcatel.cz
Středa Květen 19 14:36:06 CEST 1999

Me uz proslo pod rukou nekolik desitek disku, prevazne WD a mam s nimi
velice dobre zkusenosti. Zazil jsem 'jen' jak se mi odvarily 1,6GB
disky prehratim a jeden 0,5GB starim (byl v serveru 5 let).

Ale mam jednu velkou zajimavost: kdyz si vezmete do rukou kterykoliv WD
Caviar disk (proste WD EIDE), vidite po kraji tu pasku s napisem
"Warranty void if removed"? Tak pravy vyznam je "jakmile do ni udelas
diru, jsi ztracen". Pod tou paskou totiz uz nic neni. Zalepuje 'komoru'
s mediem a udrzuje vakuum. Muzu dokazat. Pak uz staci trochu prasne prostredi
(v kterem kompu neni, ze...) a je to vyrizene.
Linux vam v teto situaci k nicemu nepomuze.

Pavel Satny