Logo a prebal na CD - HOTOVO !!!

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Květen 19 15:37:04 CEST 1999

"Martin Mares" <martin.mares na sosuo.cz> wrote:
> Ten prebal na CD uz je skoro hotov.
> Mrknete se na http://www.sosuo.cz/linux/

   Ja bych tam to slovo "Oficialni" necpal. Oficialni Red Hat to neni a
"Oficialni Red Hat CZ" je skoro protimluv. Ty ctyri bodiky se mi take moc
nezdaji. Nova verze operacniho systemu pod napisem Operacni system pusobi
divne. Rozhrani se pise s jednim n. Dve ruzna uzivatelska rozhrani - to
ma byt textove a graficke? Ale vazne: myslim, ze tam jsou i jina rozhrani
nez KDE a GNOME. A dostupnost zdrojoveho kodu je diplomaticke upozorneni,
ze na tom CD zdrojaky nejsou? Grafiky mohu tezko posoudit (docela se mi
libi), ale te vlajky jsem si vsiml, az kdyz jsem ji hledal, mozna by mohla
byt trochu kontrastnejsi.

--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229