Nefungujici masquarada - uz mi zbyva jen krok , mozna ?

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Středa Květen 19 17:14:43 CEST 1999

DD,
mam pocitac s IP 192.168.15.254 ( win95 )
na siti s Linuxem s IP sitovky 192.168.15.3 a modem ppp0
Kdyz se pripojim k inetu pomoci modemu, tak mi klient po zadani www v
browseru
prelozi www na IP , napise ze se pripojuje k serveru a ceka a ceka , az
spadne na timeout.
Na pozadovany server jde z w95 pingnout i trasovat. Ze serveru jde vse OK.

IP_Forwarding mam zapnuty a pravidla mam takto:
ipfwadm -F -p deny
ipfwadm -F -a m -S 192.168.15.0/24 -D 0.0.0.0/0

Zda se mi ze mi chybi nejake pravidlo pro prichozi pakety, ale nechci
povolovat jen konkretni adresy,
ale vsechny jen pro brouzdani. Muzete mi poradit co chybi ?
Diky

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.