kontrola hesla

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Středa Květen 19 18:09:06 CEST 1999

> Nepomohlo by pozriet si zdrojaky programu login ?!
Na narabanie s /etc/passwd su v Ccku funkcie getpwent, setpwent a pod.
Samozrejme su aj v Perle. Tento programcek vypise niektore polozky passwd
pre konkretneho uzivatela.

use User::pwent;

$pw = getpwnam('zarnovic') || die "User not found";

print $pw->uid, ":", $pw->dir, ":", $pw->passwd, "\n";

potom by uz malo stacit sa iba trochu pohrat s tym $pw->passwd (ak nemate
shadow).

							BranoZ