Samba (fax server)

Jan Vitek vejtis na bigfoot.com
Středa Květen 19 23:24:29 CEST 1999

  A kdyz pouzijete 'faxmodem /dev/ttySx' (x je cislo portu s modemem),
tak se fronta taky nehne? Vim, ze presne tohle mi to delalo, a tohle
na to funguje. Melo by stacit pustit jednou.

  Pod unixem 'sendfax -a .....', pod win, v klientovy, to myslim zvladne
kazdy.

Jan Vitek

vejtis na bigfoot.com         http://www.penguin.cz/~vejtis/
PGP key: finger vejtis at penguin.cz
1414 DED7 98E0 9EB1 63D7  61CD 5ADC 56A6 2BC2 61C3