Kalkulacka

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Květen 19 23:44:54 CEST 1999

> Pozadavky jsou: prave jen textovy rezim, desetina cisla a rozumne
> pouzivani. bc me vadi tim ze chci-li desetina cisla musim zacit
> scale=40 a na ^c odpovida zarputilym 'use quit to'... calc v emacsu je
> hezka vec, ale pripada  mi jako kladivo na vrabce. Uz me nebavi mit
> vedle pocitace polozenou kalkulacku...

   Dalsi moznost je `dc' -- sice je to nastroj ponekud spartansky, ale
relativne schopny, i kdyz `scale-problemem' trpi taktez.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"It said, "Insert disk #3," but only two will fit!"