modul vs. knihovna

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Květen 19 23:22:22 CEST 1999

   From: Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz>
   Date: Wed, 19 May 1999 15:19:34 +0200 (CEST)

Ahoj,

   >     potrebuji napsat modul, ktery bude zajistovat komunikaci
   > s nejakym zarizenim. Problem je, ze neznam komunikacni protokol, ale
   > mam knihovnu, ktera ho umi. Jak to nejlepe z ni vysochat?

nepíšeš, jak je zařízení připojeno ani další podrobnosti a proto není možné
odpovědět, ale pokusím se nastínit, jaké mám zkušenosti já.

Mám zařízení (konkrétně je to mobilní telefon Nokia 6110) a neznám komunikační
protokol (resp. neznal jsem :-), ale mám software, který se zařízením dokáže
komunikovat (Nokia Celullar DataSuite pro Windows). Udělal jsem si kabel,
který funguje jako "sériová prodlužka" se dvěma vývody navíc (RX-GND a
TX-GND). Tyto vývody jsem zastrčil do linuxového stroje a začal monitorovat
provoz... A tak vznikla podpora telefonů 5110/6110 v balíku gnokii.

V ostatních zařízeních to může být obdobné (např. paralelní port)... Napiš
podrobnosti.

BTW - MX record pro firma.seznam.cz už ukazuje na A nebo ještě pořád na CNAME
;-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz