kontrola hesla

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Květen 20 09:08:56 CEST 1999

:> Vdaka za odpovede.
:> Vyskusam :-)
:> Ono je to trosku zlozitejsie, lebo ja pomocou toho ich hesla budem
:> overovat kto to je a potom mu dovolim pristup na stranku len pre neho.
:> Shadow sa mi dat nedaju, lebo na Ultrix sa mi ich nepodarilo skompilovat.
:> A ked podarilo, tak nefungovali :-)

shadow sa na ultrixe nekompiluje .. musis si vybrat pri vytvarani kernelu (
pri instalacii, ale da sa aj neskor ) navyse ULTRIX nema standardny
/etc/shadow, ale nejaku auth.db

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying