kontrola hesla

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Čtvrtek Květen 20 08:53:25 CEST 1999

> Vdaka za odpovede.
> Vyskusam :-)
> Ono je to trosku zlozitejsie, lebo ja pomocou toho ich hesla budem
> overovat kto to je a potom mu dovolim pristup na stranku len pre
> neho.

  Jak to chcete udelat? Snad jedina moznost je, ze tam date nejaky
skript, ktery to vsechno udela a potom ty stranky nacte z nejakeho
uplne jineho adresare nez je treba /www. Jinak totiz asi nezabranite
tomu, ze si user napise do url
http://neco.nekde.cz/~user/ahoj/index.htm a ma tu stranku taky.

> Shadow sa mi dat nedaju, lebo na Ultrix sa mi ich nepodarilo
> skompilovat.
> A ked podarilo, tak nefungovali :-)
> SSL rozbehavat a tym likvidovat userov co maju nejake stare
> prehliadace a
> bude im to plut vselijake okna sa mi nevidi ako riesenie.

  Mnoo, to ale musi byt sakra stare prohlizece, nemyslite?

> Odpocuvat
> na
> sieti nebude mat kto, lebo na tom kabli su iba spravcovia. A navyse
> na apachi
> nastavim iba pristup z toho kabla.

  No ale to ze bude na apachi nastaven pristup z toho kabla tak to
nezname, ze kdyz se ten clovek bude divat zvenku ze to neodposlechne,
na to totiz zadny apache neni potreba ;-)

  S Pozdravem
    Robert Vojta aka DeViL

MZLU Brno, tel. 45132938, ICQ 27487409
http://www.penguin.cz/~vojta