OffTopic: zase jeden clanek ...

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Květen 20 10:32:05 CEST 1999

sorry za offtopic, ale musim si rypnut:

zmietajuc sa medzi smiechom a hnevom, zmenil som vo svojom netscape
retazec Mozilla na MSIE (a just som tam nechal napisy Linux a X11;)
a stranka mi nabehla. Nevsimol som si nic, co by netscape nezvladal,
vsetko vyzeralo uplne uchvatne. Najtazsia vec, ktora sa na uvedenych
strankach vyskytuje, je obycajna tabulka (ma ju pri cenniku).

On Thu, 20 May 1999, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

W>:> myslim ze by nazor nezmenil.
W>
W>dtto.. pokial pre toho cloveka nie si zdrojom zisku, tak sa na nejake maily
W>moze ...
W>
W>( napadla ma "Vesnicka": "velebny pane, ja bych se na to nejradsi vyprdla"
W>dufam, ze mi bude odpustena zla gramatika )

toto je vraj zo slunce, seno..

caf,
		Milan Pikula

ps - este raz sorry za off-topic, ale nedalo mi..

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..