OffTopic: zase jeden clanek ...

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Květen 20 10:47:10 CEST 1999

On Thu, 20 May 1999, David Pospisilik wrote:

> Nejenom to - kdyby ten obsah za to alespon stal, ale tam neni nic
> zvlastniho (ani obsahove, ani to, na co se autor vymlouva - CSS, DHTML).
> Vse by slo udelat snad primo v HTML 3.2 :-)

Koneckoncu staci zmenit HTTP_USER_AGENT treba v Proxy serveru
a vse kupodivu funguje.

On Thu, 20 May 1999, Juraj Rehak wrote:
> Myslite, ze by zmenil nazor keby mu dnes poslal mail kazdy kto nema
> msie? (teda niekde sa mi tu tula, ale to by som musel bootovat windoze
> castejsie ako raz za mesiac ;)

Ne, jen ho utvrdite v tom, ze jeho "boj" ma smysl

> to bylo docela spontanni, myslim, ze tento server zaradim mezi sve
> oblibence mezi svet.namodro.cz a jemu podobne. To fakt uz hranici s
> fasismem. No nadruhou stranu, proc by me mely takovy stranky vlastne
> zajimat, nic objevneho se tam asi nedozvim ......

To je mozna pravda, ale kdyz si uvedomim, ze takovi "webmasteri"
delaji web site, ktere jiz by duvod byl navstivit jima me tak
trochu hruza. Vcera jsem se podival po nekolika
mesicich na Vltavu (vltava.cpress.cz) coz je dilo Altaira taky.
Kdyz jsem videl jen horni listu rekl jsem si, ze to asi tak nema vypadat
a sel se podivat do MSIE 4.0. Taky ze ne, pod ni melo
byt poradne dalsich veci. NN ve verzi pro Linux i Windows nemel nejak
sanci.
Budiz. Objednavka konci uplne stejne. Kliknete na "Objednat"
a muzete si do nekoncna prohlizet zahlavi - pod nim jiz nic nebude.
Ja treba chapu, ze to neni jen tak jednoduche udelat a odladit tak, aby
to do detailu chodilo vsude,ale az tak spatne
by to snad malo kdo udelal, ale treba o tom vubec nevi.
      Napsal jsem dopis (Ne Altairovi, ale trochu vyse) a  byl jsem
ujisten, ze to neni zamer a vse bude opraveno. Takto jsem napsal dalsi
dva s odstupem nevim jakym, ale snad nejaky tyden (mozna mesic) to byt mohl.
NIC! Takze jsem se zarekl, ze  i kdyby to nakrasne fungovalo koupim ceske
knizky v knize a zbytek na Amazonu coz si nejsem tak uplne jist, ale za
urcitych okolnosti snad i prislo levneji.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/