umirajici zip?

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Čtvrtek Květen 20 11:13:34 CEST 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> Z tech cifer by teoreticky mohlo jit lepe vysledovat, v cem je vlastne
> problem (use the source & bus specification). Taky je zajimave, jestli je
> treba ten sektor porad ten samy, nebo ne.
dobra rada nad zlato :) nejsem kernel hacker, jsem sysadmin :) sice
nejake
to ANSI C zvladnu, ale kernel je nad moje sily, co jsem se dival, tak
jsem
na nic neprisel :/
Tech bloku je spooousta... Zvlastni je, ze kdyz na ten zip kopiruji
mensi
soubor (experimentalne overeno, do 100kB) tak je to v pohode, ale delsi
soubor je necitelny. Zda se, ze cisla sektoru jsou pokazde jina, ale
chyba
(neboli prvni radka) je vzdy stejna...

> Mohlo. :)
Otazka mela znit jinak - mam to reklamovat? :)

Jiri Novak
<bati na skodanet.cz>