Unexpected inconsistency

Mike microm na email.cz
Čtvrtek Květen 20 13:19:48 CEST 1999

Pleeze help,
chtěl jsem nainstalovat StarOffice5 pod RH6, a tudíž jsem musel nastavit cestu ke starším knihovnám glibc. potud vše ok, ale krátce po spuštění instalace (pod gnomem) linux úplně zatuhnul. na nic nereagoval. po pěti minutách strategického vyčkávání jsem zmáčkl RESET. no a ted nemuzu vubec nastartovat, neboť:
/dev/hdb1: Inode 107895 has illegal blocks
/dev/hdb1: UNEXPECTED INCONSISTENCY, RUN fsck MANUALLY            [FAILED]
že po zadání hesla nastane maintenance, a teď nevim co dál
je to normální, aby linux po tvrdém restartu odešel do věčných lovišť??