Vypomoc na dial-up + dial-in server

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Květen 20 14:07:29 CEST 1999

Přesvědčil jsem jednoho zákazníka a jako server pro iternautění mu
nakonfiguroval Linux. Jenže Linux normálně používám jako 'pracovní stanici' a
s konfigurací serverových služeb jsem neměl vůbec žádné zkušenosti.

V první fázi jsem nakonfiguroval maškarádu, diald, smtp, pop3 a Sambu. Pak to
vypadalo, že se všechno zdařilo a že je všechno v nejlepším pořádku. Když jsem
ale ve druhé fázi začal doplňovat dial-in server, tak se objevily problémy.
Dál jsem zkoušel pořádně nastavit DNS server a squida, ale problémy vytrvaly.

Problém je ale ten, že se mi najednou stále snaží napojovat. Já jednak nemám
mnoho času, ale ani mnoho zkušeností s konfigurací dotyčných serverových
služeb -- jinými slovy jsem již v úzkých.

Proto jsem chtěl požádat, zda by byl někdo schopen a ochoten mi pomoci
odhalit, proč se to stále napojuje (tedy co jsem kde nastavil blbě). Tato
'fyzická' výpomoc by proběhla v Praze (zákazník sídlí u Motola).

Odpovědi pochopitelně očekávám na soukromou adresu (ne do konfery).
Díky a na emailovanou,

Slávek.