OffTopic: zase jeden clanek ...

Čtvrtek Květen 20 14:35:31 CEST 1999

Matus fantomas Uhlar wrote:
> Ja zase poviem - je na Linusovi a dalsich ktory koordinuju pridavanie veci
> do jadra (Cox?) aby kontrolovali cistotu.

Vidim to tak, ze Linus je "buh". Dela oficialni releasy.
A. Cox je odvazny kernel hacker, ktery s "oblibou" dela clean-up. Taky
je dost odvazny na to, aby zaradil patche, ktere by pres Linuse normalne
neprosly, do svych *ac* patchu, odkud maji vetsi nadeji, ze je Linus
prevezme.
Taky se mi zda, ze pokud je nekdo maintainer kusu kodu v jadre, tak od
nej Linus bere relativne snadno. Ostatni maji Alana :-)
MJ by nam mohl vypravet, ze... jeste, ze jsem byl na seminarich :-)
Zvlastni oceneni ziskavaji ti, kteri posilaji do linux-kernel
jednoradkove opravy, ktere resi nejakou flignu (good hacking).

> Kazdy pridany modul by mal byt presiaty programatormi na chyby a moduly by
> mali byt robene tak ze ich komunikacia by nemala sposobit crash...
> (nakoniec na ktoru <> mala uz 286 4 levely ochrany ?)

... realita bude asi jina. To, co bezi v ringu 0 (jadro), muze vsechno.
Mozna i kvuli vykonu, ne? Na jednoduche kontroly je tam fce.

--
                        Milan Kerslager