pdf->doc

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Květen 20 15:44:05 CEST 1999

On Thu, 20 May 1999, Kamil Kukura wrote:

> To tazko, PDF je nieco ako postscript. Hovori sa tam, kde jaky text a akym
> fontom. Pojem ako bold, italic tam asi nebude.
> Jedine to exportovat do ASCII a potom upravovat.
>
> Matus fantomas Uhlar píše ve zprávě <927204774.406333 na virtual.netlab.sk>.

Hodilo by se mi PDF->RTF. Treba ve Windowsi verzi Acrobat Readeru
lze cely text oznacit a pres schranku umistit treba do WordPadu
a nebo Wordu a ulozit jako RTF (nebo DOC, ale fuj fuj) i ramcove vcetne
pisem (velikosti, snad i fonty), ale bez obrazku.
Pod linuxem nevim. Stejna cesta tudy asi nevede.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/