Kompilace ssh2 pod RH 6.0

Vrana Bohdan vrana na ditec.sk
Čtvrtek Květen 20 18:01:40 CEST 1999

Ahojte.
Mne sa podarilo prelozit ssh-2.0.13 na RH 6.0 bez problemov. Nebolo
treba ziadych zasahov.

P.S. a aj 1.2.27

Bohdan Vrana
mailto:bogio na bogio.sk
http://www.bogio.sk

-----Original Message-----
From: Brano Zarnovican [mailto:zarnovican na pobox.sk]
Sent: Monday, May 10, 1999 2:05 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Kompilace ssh2 pod RH 6.0

> Zdravim,
> chci se zeptat mam RH 6.0 a potrebuji prelozit ssh-2.0.12 a pri kompilaci
my
> to napise :
pravdepodobne si si len zabudol naistalovat binutils, alebo nejaka
podobna trivialita.

Dalej ta caka este iny problem.
rh6.0 ma uz glibc-2.1 a configure najde /usr/include/utmpx.h
a bude ho chciet pouzivat. Pri kompilacii ti to potom padne na
wtmp.c. To som obisiel tak, ze este pred kompilovanim som
v sshconf.h odkomentoval riadok s '#define HAVE_UTMPX_H 1'

Dalsi problem, na ktory asi narazis je, ze nenajde includy
sys/stream.h a este jeden, tusim sys/conf.h a cez toto sa uz
neviem dostat. Je to v subore, ktory suvisi s podporou /dev/pts (asi).

Kompilujem ssh-2.0.11 na temer cistej RH6.0.

Pozeral som DejaNews, a maju tam rovnake problemy, ale riesenie som
tam nenasiel. Podarilo sa to niekomu ?

					BranoZ