Zaujimavy problem s talkd

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Květen 20 17:54:37 CEST 1999

On Thu, 20 May 1999, Tibor Pittich wrote:

W>Dobrý deň

caf.

> [...]
W>
W>veľmi zaujímavé, že?;) stretli ste sa s niečím takýmto už? môžem skúsiť iný
W>talkd, ale je mi to skutočne veľmi podivné...
W>
W>prikladám ešte výpis netstat:
W>tcp        0      0 server:19775 chelin.chtf.stuba:19887 ESTABLISHED X
W>tcp        0      0 server:19887 chelin.chtf.stuba:19775 ESTABLISHED Z
W>žiaľ inicializovanie talku a stav udp portov sa mi už nepodarilo získať..
W>
W>a /etc/inetd.conf
W>talk    dgram   udp     wait    root    /usr/sbin/tcpd  in.talkd
W>ntalk   dgram   udp     wait    root    /usr/sbin/tcpd  in.talkd

zabudol si na vypis who. tipujem, ze mas dosahane utmp a to je cely
tvoj problem.

W>ešte jedna nejasnosť, udp sa použije na nadviazenie spojenia a potom to fičí
W>zrejme cez tcp. netstat tomu napovedá;). alebo sa mýlim?

presne tak. Tie UDP-cka obsahuju ip-cku a port, kde cakas na odpoved.
Druha strana sa tam konektne.

caf,
		Milan Pikula

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..