Pridani vetsiho poctu uzivatelu

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Květen 20 18:12:38 CEST 1999

Petr Novotny wrote:

> Fajn, tak mi popiste, jak by si mel useradd vymyslet hesla. To by
> je mel poslat mailem rootovi? Nebo jak by se kdo na ten account
> dostal? Heslo musi nekdo vymyslet, zapamatovat si ho a uzivateli
> zaseptat do ouska.

Na Penguinovi jsem to resil hromadne generovani hesle a jiz existujicim
uzivatelum pro pristup k specifickym sluzbam pomoci scriptu.

Ten mi precetl passwd a pomoci pwgen 8 vygeneroval uzivateli heslo, to
predal htpaswd a zapsal do souboru. Uzivateli odeslal mejlika a pak to
jeste soupnul rootovi vse najednou do posty ;-)

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz