Re: HP4000 - nastavení DUPLEX a TRAY2

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Květen 21 02:13:35 CEST 1999

> Dobry den,
>   v archivu konference jsem nasel vas prispevek ohledne tiskarny HP 4000N.
>   No mam ji taky vcetne duplexni jednotky.
>   Potykam se zatim se stejnym problemem jako vy, reseni zatim nemam.
>   Ale mel bych jednu prosu / dotaz.
>     Vite jak pod linuxem pri tisku ( nejlepe PS ) rici, ze chci tisknout pres duplex ?
>   Zatim hledam v archivech konferenci - tam nejak nic.
>   Nemam moc casu, abych rozpitvaval PS soubory vytistene z Windows.
>   Uzadneho generatoru postscriptu jsem tuto volbu nenasel.
Ja jsem si je rozpitval a nakonec se to podařilo!

Posílám ukázku konfigurace svého systému, kopii po lu do konference (pro archiv)

cat /etc/printcap
ljps_t2-dpx-le|duplex
  :cm=Laserova tiskarna HP 4000N (PS duplex print long edge)
  :lp=/dev/null
  :sd=/var/spool/lpd/ljps_t2-dpx-le
  :if=/usr/local/bin/fljps_t2-dpx-le
  :sh
  :mx#0

cat /usr/local/bin/fljps_t2-dpx-le
#!/bin/sh
(
cat /usr/local/lib/hplj/ps_t2-dpx-le
cat
cat /usr/local/lib/hplj/uel
) | /usr/local/bin/nc jd-lj4000n 9100

cat /usr/local/lib/hplj/uel
^[%-12345X na PJL EOJ

cat /usr/local/lib/hplj/ps_t2-dpx-le
^[%-12345X na PJL JOB
@PJL SET DUPLEX=ON
@PJL SET BINDING=LONGEDGE
@PJL ENTER LANGUAGE=POSTSCRIPT
%%BeginFeature: *InputSlot Middle
statusdict begin
<</ManualFeed false /MediaPosition 0>> setpagedevice end
%%EndFeature

řádky od %% jsou tam kvůli tomu, aby  bral papír ze 2. zásobníku (máme toti  3)

řádek s @PJL SET BINDING=LONGEDGE
má variantu
@PJL SET BINDING=SHORTEDGE
dle významu analogickému WIN ovladačům

Doufám,  e jsem to napsal srozumitelně, pro tisk PCL je to jednodu  í.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe

Daląí informace o konferenci Linux