mirne offtopic - prenos dat na dalku

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pátek Květen 21 01:17:42 CEST 1999

Dobry!

Prave vcera som rozbehal PRESNE ten isty princip a bol som si _skoro_
isty, ze sme to s kamaratom vymysleli MY. Beha mi to s obycajnym
ukazovatkom za 300 korun maximalne na 28800 bd. Zatial iba po izbe, kde je
mozne to nasmerovat presne asi na 2mm fototranzistor (urcite by sa dala
pouzit sosovka). Treba na to len dva napatove konvertory zo seriovych 12V
na 5V pre laser a na prijmaci tiez nieco ako zosilovac. Suciastky asi za
20 Sk. Cinovacka a dve hodiny casu.

Jediny problem vidim asi len v synchronizacii, ked totiz do toho date ruku
a znova ju vytiahnete, strati sa nejaky ten bitik a potom cely dalsi
prenos je "posunuty" a cely uplne v pazi. Dalo by sa to vyriesit nejakym
opakovanym zastavovanim prenosu po prenose nejakych par bitov.

Tot vsjo.

Tomas
--
I've been infected, too: