mirne offtopic

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pátek Květen 21 01:28:35 CEST 1999

Michal Dobes <majkl na tesnet.cz> writes:

> Realne to je, ale po vlastnich zkusenostech doporucuji poridit misto
> CB a modemu nejake mikrovlny (Proxim Symphony, vyprodej 1Mbs WaveLan,
> nake 80kbs modemy). O ne moc nakladnejsi nez radio+modem, ale funkcni
> a o dost rychlejsi.

My mame podobny problem, mame dve site, kazdou na jedne strane vesnice,
a obe jsou kabelem nespojitelne (vzduchem asi 800m) a potrebovali by sme
je spojit. Co jsem videl tak se delaji pekne WaveLAN karty 1Mb/s, 2Mb/s
take 10MB/s, nebo se delaji Modemy point-to-point do 2Mb/s, ale u vyrobcu
na Webu (a ze je jich docela dost) jsem nikde nenasel cenove relace
(no na www.wavelan.com nejake cenove relace jsou asi 400 dolaru na kartu,
coz je moc). Kdyz jsem se dival na ovladace pro Linux (protoze predpokladame
ze routry budou nejake 386(486) s Linuxem) tak v jadre jsou pouze
pro

STRIP (Metricom starmode radio IP) - na odpovidajicich URL jsem nic nenasel
AT&T WaveLAN & DEC RoamAbout DS support

nema nekdo nejaky prehled ve spojovani vzduchem za prijatelnych cen
(tak 5-6kKc na kartu) a tak minimalne 1-2Mb/s

Pokud by odpoved byla vice komercni (zajimal by me ten vyse uvedeny vyprodej),
radeji odpoved poslete primo na moji adresu.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *