samba a W95/98

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pátek Květen 21 01:28:38 CEST 1999

Pavel Rychnovsky <rychnovsky na bohemia.net> writes:

> Pouzivate-li Win95 OSR2 nebo Win98, popr. WinNT 4.0 SP3 a vyse, musite v
> systemovych registrech pomoci programu regedit pritat nasledujici
> polozku:
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\VNETSUP]
> "EnablePlainTextPassword"=dword:00000001
>
> pak budou akceptovatelna vase hesla.

Pro NT je to trochu jine, co presne nastavit najdete (aspon v Debianu)
v adresari /usr/doc/samba*/*.reg

Ja mam zase problem s Win98, kde jsem to u nich nastavil a hesla
stejne akceptovana nebyla. Musel jsem prejit na kryptovana hesla
aby to fungovalo.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *