Předanázpráva...

David Šauer davids na orfinet.cz
Pátek Květen 21 03:26:29 CEST 1999

    MK> Nevite nahodou nekdo, co znaci nasledujici hlaska?
    MK> wmaker warning: Mode_switch (0x71) generates both Mod1 and Mod3, which is
    MK> nonsensical.

    MK> Jak vidno, ma ji na svedomi Window Maker 0.53, vypisuje ji jenom jednou pri
    MK> startu...

Presno to, co je tam napsano. Vase klavesa mode_switch by mela generovat 2
ruzne modifikatory - coz se nezda WM v poradku a ja s nim souhlasim. Problem
hledejte nekde v adresari xkb (/usr/X/lib/X11/xkb)

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)