Kopie displaye

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Pátek Květen 21 10:40:39 CEST 1999

> rad bych se zeptal. jsetli nahodou nekdo nevite o aplikaci
> bezici pod linuxem (nebo kterymkoliv jinym UNIXem), ktera
> by byla schopna prenaset kopii celeho displaye na druhou masinu.
> Neco jako mirror, samozrejme pouze jednostranny. Jde mi o vyuziti
> pri presentacich, kdy kazdy host (osoba) ma k dispozici jeden stroj
> na kterem vidi co osoba ktera presentuje prave provadi.

Tohle jsem videl v jedne skole na ucebnu. U kazdeho monitoru byl
prepinac a u ucitelova pocitace zesilovac/rozbocovac pro signal z
videokarty. Po prezentaci jsem se bavil s jejich adminem. Cena snad
byla do 5 tisic. Je to kompatibilni s jakymkoliv operacnim systemem
:-)

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137