ochrana proti hackerum...

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Květen 21 10:52:58 CEST 1999

"Milan Salajka" <milan na team.cz> writes:

> Zdravim,
>
> zrejme to tady bylo uz probrano,
> takze se predem omlouvam...
>
> dejme tomu, ze se mi nejaky hacker dostane
> na server a zmeni mi heslo na root. je moudry
> si dat do systemu nejaky backdoory ?

To by musel byt uplne blby, kdyby menil rootovske heslo.
Backdoory v zadnem pripade!

Vy potrebujete neco, abyste se mohl prihlasit i jako root kdyz neznate
heslo, ze?

treba pri bootovani

LILO boot: <nazev_vaseho_jadra> init=/bin/sh

> a naopak - hackeri, kteri proniknou
> do systemu si tam nejaky ty backdoory urcite
> vytvori... muzete me odkazat nekam, kde
> by bylo sepsano na co si dat pozor ?

Jo, napr. Spafford a Garfinkel: Bezpecnost Unixu a Internetu v praxi

> Dik
>
> Milan

Brno, Czech Republic