bash (sh) script

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Květen 21 11:57:22 CEST 1999

Jak elegantně zjistit, že zda je daný parametr integer číslo.

Vytvářím zálohovací skript, který bude dle prvního parametru přetáčet pásku na
požadovaný volume a rozbalovat adresáře dle následujících parametrů.

Príklad:
obnov 4 etc/dns usr/local/src

Tedy otestuj, že první parametr je číslo. Rád bych využil pouze možností shellu,
protože by ten skript měl běžet na linuxu i na solarisu (v nezměněné podobě) a byl
bych nerad, kdybych musel instalovat pro Solaris nějaký dodatečný SW (python, ...)
Perl tam mám, ale kdyby to šlo vyhnul bych se i jemu.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe