ochrana proti hackerum...

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Pátek Květen 21 12:23:21 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999, Milan Salajka wrote:

> Zdravim,
>
> zrejme to tady bylo uz probrano,
> takze se predem omlouvam...
>
> dejme tomu, ze se mi nejaky hacker dostane
> na server a zmeni mi heslo na root. je moudry
> si dat do systemu nejaky backdoory ?
Naco ?! ked mate pristuk ku konzole, je problem sa do stroja dostat ?!
www.cert.org

> co se tyce ochany proti zmenam konfigurace
> - dival jsem se na triplewire, to nevypada
tripwire ...
> spatne... jaky dalsi soft na ochranu byste
> doporucili ? tw je zrejme dost znamy,
> takze asi pro hackera nebude problem ho
> vyhodit z crontabu :-(((
a to si nevsimnete ze vam neprisiel report ?
iny soft nieje probelm od hocikadial vyhodit ? ale to by som bol strasne
zvedavy ci by ste si nevsimli ze vam neprisiel report, alebo zmeny v
reporte ... staci si precitat CELKOM DOBRU dokumetaciu k tripwajru. tam je
vsetko, velmi pekne nazorne vysvetlene (az na niektore chyby ;)

> nemusite se rozepisovat, staci par odkazu
> na zajimave sajty... zejmena o bezpecnosti
> linuxu (hlavne debian x redhat).
>
> Dik
>
> Milan

LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152