illegal port command

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Pátek Květen 21 12:32:27 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999, zavis pexidr wrote:

> Chci pouzivat ftp na jinym portu nez 21, ale pri jakymkoli jinym
> nastaveni nemuzu pouzivat prikazy "ls,put.get"  a pise mi to:
>
> 500 Illegal PORT Command
> ftp: bind: Address already in use
>
> pritom pripojeni normalne funguje a nektery prikazy (cd,pwd) taky.
> vyzkousel jsem aspon 15 ruznych portu ...
>
> v cem je chyba ?
>
> diky
>
> zavis
nebude to tym ze ftp pouziva dva porty ?

ftp-data        20/tcp
ftp             21/tcp

sa oploti ;))))
						PAVUK
LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152