Domena RedHat.cz

Marek Antozi pavuk na perzeus.tuke.sk
Pátek Květen 21 12:41:55 CEST 1999

On 21 May 1999, Matus fantomas Uhlar wrote:

> Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> wrote:
> ->>Treba RedHat.de provede presun na RedHat.com. RedHat.sk jeste neexistuje,
> ->>pratele na Slovensku zatim nespekuluji s domenami...
> -> no, práve v tejto chvíli odišla 3/4iados<< o registráciu domény redhat.sk a
> -> slackware.sk na Eunet.sk.. viaka za dobrý nápad;)
>
> -> Registráciu som previedol v mene SkLUGu, tak3/4e prípadné obavy o zneu3/4itie týchto
> -> domén sú myslím bezpredmetné...
>
> -> ešte snái pre úplnos<<, ak by aj doména debian.sk bola vo "vlastníctve" SkLUGu,
> [...]

vsetko pekne, ale kde je diakritika ?!
						PAVUK

LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                               pgp finger pavuk na perzeus.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152